Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.у відділення від - 60 ₴ у поштомат від - 60 ₴ Відправлення замовлення протягом 1-2 днів Доставка замовлення протягом 1-3 днів
- Магазини Rozetkaу відділення 30 ₴ Відправлення замовлення протягом 1-2 днів Доставка замовлення протягом 3-7 днів Більшість посилок доставляються до 5 днів, у великі міста — до 3 днів.
- Укрпошта“Укрпошта Стандарт” у відділення 30 ₴ до - 15 кг у відділення 75 ₴ від - 15 кг Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 2-5 днів “Укрпошта Експрес” у відділення від - 35 ₴ кур’єром від - 60 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-3 днів
- СамовивізБезкоштовна доставка Відправлення замовлення протягом 1-2 дня Доставка протягом 3-5 днів Україна, м.Харків, просп.Слави, будинок 5.
- Доставка кур’єром “Нова Пошта”кур’єром від 95 грн Відправлення замовлення протягом 1-2 днів Доставка замовлення протягом 1-3 днів
Способи оплати
- Пром-оплатаОнлайн оплата Комісія при оплаті 1% + 5грн.
- ПісляплатаПри виборі даного виду оплати необхідно сплатити 100 грн за реквізитами.
- Оплата на рахунок
- Оплата на карту Приват Банк 4731 1856 3708 7138 Амрахов О. Г.
Гарантія:
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Інформація для відправлення товару на гарантійний ремонт
Для відправки товару на ремонт скористайтесь послугами Нової Пошти:
Адреса: відділення №48, м. Харків.
Отримувач: ФОП Амрахов Олексій Гюлалійович, код ЄДРПОУ 2894319290.
Контактна особа: Амрахов Олексій Гюлалійович, тел. +38 067 954 12 63.
Оплата доставки: за рахунок отримувача за безготівковим розрахунком.
Опис відправлення: вкажіть "СЕРВІС".
Опис проблеми: опишіть проблему у довільній формі, додавши контакти заявника та адресу для зворотного відправлення.
Умови ремонту:
Якщо виявлено заводський брак, ремонт/заміна/логістика здійснюється за рахунок постачальника.
Якщо дефект виник з вини користувача, всі витрати покриває клієнт (при зворотній відправці накладеним платежем).
Просимо надіслати ТТН у Viber на номер +38 067 954 12 63.
Якщо ви обрали іншого перевізника, будь ласка, узгодьте відправку з контакт-центром заздалегідь.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Інформація для відправлення товару на гарантійний ремонт
Для відправки товару на ремонт скористайтесь послугами Нової Пошти:
Адреса: відділення №48, м. Харків.
Отримувач: ФОП Амрахов Олексій Гюлалійович, код ЄДРПОУ 2894319290.
Контактна особа: Амрахов Олексій Гюлалійович, тел. +38 067 954 12 63.
Оплата доставки: за рахунок отримувача за безготівковим розрахунком.
Опис відправлення: вкажіть "СЕРВІС".
Опис проблеми: опишіть проблему у довільній формі, додавши контакти заявника та адресу для зворотного відправлення.
Умови ремонту:
Якщо виявлено заводський брак, ремонт/заміна/логістика здійснюється за рахунок постачальника.
Якщо дефект виник з вини користувача, всі витрати покриває клієнт (при зворотній відправці накладеним платежем).
Просимо надіслати ТТН у Viber на номер +38 067 954 12 63.
Якщо ви обрали іншого перевізника, будь ласка, узгодьте відправку з контакт-центром заздалегідь.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.